Komentarze czytelników portalu lewica.pl Komentarze czytelników portalu lewica.pl

Przejdź do menu

Komentowany tekst

Noam Chomsky: Sprawy, które przemilczają Romney i Obama

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Cóż znów tematy zastępcze .....

Czy efekt cieplarniany stanowi rzeczywiście problem ......
trudno dociec......

Jestem z wykształcenia fizykiem i co mi wiadomo to Ziemia
nie ma atmosfery Wenus, i wtedy to byłby problem dla naszej planety.

Są fakt przepychanki między:
ekologami a astrofizykami o wpływ na ocieplenie klimatu na Ziemi.
Ekolodzy uważają, że za ocieplenie odpowiada, CO2 a astrofizycy, że aktywność Słońca, która jest zjawiskiem
cyklicznym a Słońce weszło obecnie w lata wzmożonej aktywności.

Słyszy się też, że pojawiają próby handlu ograniczeniami
w produkcji, CO2 przez kraje bogate, które próbują
utworzyć z tego dźwignię dla swego rozwoju a dla krajów biednych czy rozwijających się przeszkodę w rozwoju konkurencji ze strony państw goniących czołówkę przemysłową Świata.
Po prostu co do wpływu, CO2 na ocieplanie klimatu nie mamy wiarygodnych danych .......

Bomba jądrowa stała się straszakiem XX i XXI poza zbrodni dokonaną na Japonii i wątpię, że władze państw rządzonych przez normalnych ludzi a nie wariatów.
zdecydują się użyć atomu na polu walki ......


jacekx marksista chrześcijański
członek SLD

autor: jacekx, data nadania: 2012-11-05 16:44:51, suma postów tego autora: 3088

...Powtórka z rozrywki...

Jest bomba, czy nie ma bomby... głosujemy...Nic nie wiemy, nie mamy dowodów, ale podejrzewamy, .. Musimy sie bronić, bo nas nie lubią,a jak nie lubią, to nas zaatakują, a żeby zaatakować, to MUSZĄ mieć bombę, a wiec jeszcze raz głosujemy : nic nie wiemy, ale ATAKUJEMY, BO NA PEWNO BOMBĘ ZRZUCĄ.. USA są wielkie i zawsze maja rację (swoje)......p.s. Irak, też NA PEWNO miał bron biologiczną i chemiczną,tylko dobrze ukrytą i myśmy jej nie znalezli, ale w Iranie ją znajdziemy, nawet gdyby jej nie było...